lørdag den 28. juli 2007

Endelig gang i projektet!

Jeg sad for noget tid siden, og læste lidt på XplayN.com, som man vel efterhånden kan kalde for Danmarks største eSport online-magasin, hvor jeg fandt et forum indlæg hvori en fyr der hedder Gunner Jensen efterspurgte nogle folk som ville være med til at hjælpe den Danske eSport scene lidt videre i udviklingen og starte en mindre turnering i Counter-Strike. Efter at have læst hele indlægget igennem, skrev jeg en mail til Gunner Jensen, som er manden der tog hele initiativet til at få stablet cuppen på bene, hvori jeg skrev lidt om hvad jeg havde været indvolveret i før, og hvad jeg kunne tilbyde af kompetencer osv. Det hele er nu mundet ud af at vi sidder 4 dage før, og er næsten klar til at kunne præsentere sponsorer, og klar til at kører den første cup, og jeg synes personligt der bliver rigtig spændende at se hvordan det hele kommer til at gå.

Så stay tuned, så kommer der en opfølger på dette indlæg med mere information til dem der må interesserer sig for den slags :)

Ingen kommentarer: